Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování
Author: Skalková, Zdeňka
Advisor: Hajná, Radka
Abstract: Tématem mé diplomové práce je projekt marketingové strategie ve firmě poskytující služby v oblasti stravování. Cílem práce je zpracování strategického záměru vyplývajícího z vize této firmy. Nalezení slabých míst, která ovlivňují, proč interní zákazníci firmy nevyužívají těchto služeb a využití příležitostí, které by pomocí zacílení na malé firmy a seniory tohoto mikroregionu mohlo zlepšit její ekonomiku. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti stravování, marketingu služeb a marketingové strategie. Analytická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové-ho řízení ve firmě poskytující služby v oblasti stravování využitím externích a interních analýz. Projektová část zahrnuje doporučení k odstranění nedostatků vyplývající z prove-dených analýz, realizací zacílením na nové segmenty zákazníků a odstranění nedostatků vyplývající z průzkumu mezi interními zaměstnanci. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika daného projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17545
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21940


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skalková_2011_dp.pdfBlocked 1.836Mb PDF
skalková_2011_vp.pdf 868.1Kb PDF View/Open
skalková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account