Role PR v integrovaných marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role PR v integrovaných marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Švestka, Jakub
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:49:59Z
dc.date.available 2012-03-10T17:49:59Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17574
dc.description.abstract Diplomová práce zkoumá roli PR v integrovaných marketingových komunikacích. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část seznamuje čtenáře s potřebnými pojmy a definicemi z oblasti marketingových komunikací a rovněž s aktuálními poznatky k tématu role PR v integrovaných marketingových komunikacích. V praktické části autor s využitím názorů marketingových expertů podrobně analyzuje vybrané PR kampaně, na nichž ověřuje platnost hypotéz stanovených v úvodní části di-plomové práce. Takto získané poznatky jsou základem pro projektovou část diplomové práce, v níž autor navrhuje integrovanou komunikační PR kampaň. cs
dc.format 95 s. cs
dc.format.extent 1449951 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrace cs
dc.subject IMK cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject PR cs
dc.subject integration en
dc.subject IMC en
dc.subject marketing communications en
dc.subject public relations en
dc.subject communication strategy en
dc.subject PR en
dc.title Role PR v integrovaných marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative Role of PR in Integration of Marketing Communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis concerns on importance of public relations in integrated marketing communications. The thesis is split within three parts ? theoretical, practical, and a project one. The theoretical part explains all important key words in integrated marketing commu-nications as well as up-to-date findings regarding to a role of public relations in integrated marketing communications. In the practical part the student with collateral marketing ex-perts' analyses selected PR campaigns and verify all hypothesis as have been set in the beginning of the diploma thesis. Those findings are used in real for the project part of the thesis where the student proposes an integrated communication PR strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18668
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
švestka_2011_dp.pdf 1.382Mb PDF View/Open
švestka_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
švestka_2011_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account