Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Ježek, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:57:13Z
dc.date.available 2012-03-10T17:57:13Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17586
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání hudebního festivalu Majáles UTB 2010 a jeho propojení s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, jakožto hlavním organizátorem akce. Zaměřuje se na zjištění, zda si studenti středních škol spojí uvedenou hudební akci s jejím pořadatelem, tedy univerzitou a zda má toto spojení nějaký vliv na vnímání těchto subjektů studenty středních škol. V teoretické části je rozebrána pojem ?značka?, její význam a postupy, jak ji budovat a následně zkoumat. Rozebrána je také problematika marketingu kulturních akcí a teorie marketingového výzkumu. V praktické části jsou rozebrány propagační aktivity hudebního festivalu. Výsledkem práce je analýza provedeného výzkumu mezi studenty středních škol. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 2305388 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject image cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject hudební festival Majáles UTB cs
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing research en
dc.subject music festival Majáles UTB en
dc.title Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol cs
dc.title.alternative Influence of Music Festival Majales UTB for Perception among High School Students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovařík, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with how is the music festival Majales UTB 2010 perceived in association with Tomas Bata University in Zlin as the main promoter. Its focus is on whether the high school students know about such connection and if this has anyhow affected their perception of the festival. Firstly, there is term brand described with its meaning and how to build and subsequently study it. There is also a part dedicated to the marketing of cultural events and to marketing research. Then, in practical part there are the promotional activities of the festival analysed. The result of the thesis is the evaluation of a survey which was carried out among the high school students. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18750
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
ježek_2011_bp.pdf 2.198Mb PDF View/Open
ježek_2011_vp.doc 118.5Kb Microsoft Word View/Open
ježek_2011_op.doc 137.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account