Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Vašková, Ľudmila
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:47:33Z
dc.date.available 2012-03-10T18:47:33Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17663
dc.description.abstract Bakalárska práca pojednáva o efektivite nástrojov podpory predaja a špeciálne o vernost-ných programoch. V teoretickej časti je uvedený prehľad o nástrojoch podpory predaja vsadený do kontextu integrovanej marketingovej komunikácie. V praktickej časti sa práca venuje rôznym pohľadom na vernostné programy, ich fungovanie, efektivitu a prináša pohľad spotrebiteľov v Českej a Slovenskej republike na vernostné programy a ich postoj k poskytovaniu súkromných údajov maloobchodníkom. cs
dc.format 64 s. (94 030), 6 s. cs
dc.format.extent 1255609 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podpora predaja cs
dc.subject vernostné programy cs
dc.subject programy lojality cs
dc.subject sales promotion en
dc.subject loyalty programmes en
dc.subject loyalty schemes en
dc.title Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě cs
dc.title.alternative Effective Use of Sales Promotion Tools in Retail en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis discusses effectivity of sales promotion tools, especially loyalty pro-grammes. In theoretical part, an overview on sales promotion in context of integrated marketing communication is provided. In practical part, the thesis brings different opinions from different perspectives on loyalty programmes, their functioning, effectivity and brings a view from Slovak and Czech consumers on loyalty programmes and their attitude to providing personal data to retailers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18781
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vašková_2011_bp.pdf 1.197Mb PDF View/Open
vašková_2011_vp.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open
vašková_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account