Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce

Show full item record

No preview available
Title: Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce
Author: Janča, Petr
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem prezentované diplomové práce je vytvoření projektu, na jehož podkladě bude rozšířeno portfolio nabízeného zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. o novou položku - kontrastní látku pro urologii - Hexvix. Spolu s rozšířením sortimentu nabízeného zboží tento projekt navrhuje vhodný postup při obsazování nově vzniklé pozice obchodního zástupce. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných literárních zdrojů. Na jejím základě je postavena část praktická. Pro část analytickou, obsahující základní informace o společnosti, jsou následně vhodně využity dostupné analýzy projektu - marketingový mix, Porterův model pěti konkurenčních sil a analýza SWOT. Zaměření projektové části je především na navržení vhodných marketingových postupů pro uvedení nového produktu na český farmaceutický trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17710
Date: 2011-05-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21068


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janča_2011_dp.pdf 2.708Mb PDF View/Open
janča_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
janča_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account