Marketingová komunikace Nadace O2

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Nadace O2

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Žabka, Martin
dc.date.accessioned 2012-03-10T19:37:47Z
dc.date.available 2012-03-10T19:37:47Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17752
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je popis a zhodnocení komunikační marketingové strategie pro neziskovou organizaci Nadace O2. Přestože Nadace O2 je firemní nadací společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., její právní status je nezisková organizace. Proto se bakalářská práce zabývá také neziskovým sektorem, jeho specifiky a hlavně specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Práce analyzuje současné trendy a formy marketingové komunikace Nadace O2. Zpracovává také dostupné průzkumy vnímání Nadace O2, její reputace a dalšího směřování. Závěr práce obsahuje návrh doporučení pro úspěšnější koncept marketingové komunikace Nadace O2. cs
dc.format 79 cs
dc.format.extent 2837580 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject Nadace O2 cs
dc.subject Minimalizace šikany cs
dc.subject Mluvme o stáří cs
dc.subject Linka bezpečí cs
dc.subject Linka seniorů cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Communications strategy en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject O2 Foundation en
dc.subject Minimization of Bullying en
dc.subject Let's Talk about the Elderly en
dc.subject Child Protect Line en
dc.subject Senior Helpline en
dc.title Marketingová komunikace Nadace O2 cs
dc.title.alternative Marketing Communications of O2 Foundation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The leading theme of this bachelor thesis is description and evaluation of marketing communication strategy of the non-profit organization - O2 Foundation. Although O2 Foundation is corporate foundation of Telefónica O2 Czech Republic, the legal form is based on the non-profit organization rules. This is the reason why this bachelor thesis is concerned with non-profit sector principals, its specifics and especially specifics of non-profit?s marketing communications. The thesis analyses current trends and forms of O2 Foundation?s marketing communications. The thesis covers also the available researches regarding the perception, reputation and future movement of O2 Foundation. The proposal of recommendations for successful concept of O2 Foundation?s marketing communications is based on the end of the thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18732
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
žabka_2011_bp.zip 2.706Mb Unknown View/Open
žabka_2011_vp.doc 100Kb Microsoft Word View/Open
žabka_2011_op.zip 73.33Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account