Event marketing jako efektivní způsob komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing jako efektivní způsob komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Malenková, Marcela
dc.date.accessioned 2012-03-11T02:17:23Z
dc.date.available 2012-03-11T02:17:23Z
dc.date.issued 2011-04-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17806
dc.description.abstract Event marketing zastává v současné době silnou pozici jako nástroj komunikace a to nejen v rámci prostředí vnějšího, ale využívají ho i personalisté v rámci prostředí vnitřního.Event marketing má schopnost oslovit přesně definovanou cílovou skupinu a to za předpokladu integrace do komunikačního mixu. V této podobě je jako prostředek komunikace nenahraditelný. Samozřejmě je nutné se držet při organizaci i realizaci eventu přesně stanovených postupů a hlavně si stanovit cíle, které prostřednictvím event marketingu chceme dosáhnout. cs
dc.format 100 s. cs
dc.format.extent 8200198 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject teambuilding cs
dc.subject outdoor cs
dc.subject strategie cs
dc.subject vnitřní prostředí společnosti cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject communication en
dc.subject teambuilding en
dc.subject outdoor en
dc.subject strategy en
dc.subject Internal environment of the company en
dc.title Event marketing jako efektivní způsob komunikace cs
dc.title.alternative Event Marketing as an Effective Way of Communication en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated Nowadays event marketing holds a strong position as a means of communication not only within the external environment; however, HR people use it wihin the internal environment as well. Event marketing is capable of addressing an accurately defined target group with the view of integration into the communication mix. It is irreplaceable in this form as a means of communication. Of course it is necessary to adhere to strictly set procedures when organizing and executing the event, and principally to set goals which we want to achieve through the event marketing. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18580
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
malenková_2011_dp.pdf 7.820Mb PDF View/Open
malenková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
malenková_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account