CSR jako součást etického řízení vybrané firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

CSR jako součást etického řízení vybrané firmy

Show full item record

No preview available
Title: CSR jako součást etického řízení vybrané firmy
Author: Řepková, Lucie
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Cílem diplomové práce je analýza povědomí českých zákaznic o CSR projektech/aktivitách společnosti L'Oreál a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány základ-ní pojmy vztahující se k etickému řízení a konceptu Corporate Social Responsibility. V praktické části je představena společnost L'Oreál, nástroje etického řízení a hlavní cílové skupiny společnosti. Poslední kapitola praktické části se věnuje výsledné analýze dotazníkové šetření a SWOT analýze CSR aktivit/projektů společnosti L'Oreál. V projektové části jsou formulovány návrhy zlepšení zkoumanému podniku a doporučení dalšího postupu za účelem zvýšení povědomí českých zákaznic o CSR projektech/aktivitách společnosti L'Oreál.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17809
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18420


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
řepková_2011_dp.pdf 2.520Mb PDF View/Open
řepková_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
řepková_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account