Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby
Author: Vráželová, Jana
Advisor: Trnka, Vlastislav
Abstract: Význam této bakalářské práce spočívá v řešení marketingové podpory nového produktu v oblasti strojírenské výroby. V teoretické části se zabývám zejména průmyslovým trhem, produktem, reklamou, cenou, odbytovými cestami a SWOT analýzou. V praktické části představuji společnost XY, uvádím SWOT analýzu firmy, rozebírám zajišťování kvality produktu a systém QFD. Pokračuji analýzou reklamy podniku, bodem zlomu, následně se zmiňuji o distribuci a tuto část uzavírám validací vývoje. V závěru práce navrhuji vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení efektivnosti marketingové podpory nového produktu a zhodnocuji prospěch práce jako celku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17839
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 21268


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vráželová_2011_bp.pdf 3.200Mb PDF View/Open
vráželová_2011_vp.pdf 646.8Kb PDF View/Open
vráželová_2011_op.pdf 994.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account