Vztah sponzoringu a image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Otradovcová, Ivana
dc.date.accessioned 2012-03-11T09:15:55Z
dc.date.available 2012-03-11T09:15:55Z
dc.date.issued 2011-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17902
dc.description.abstract Bakalářská práce se v teoretické části zabývá rozborem pojmů sponzoring, druhy sponzoringu, sportovní sponzoring, specifikuje komunikační cíle sponzorských aktivit, vysvětluje pojmy image, vztah image a firemní identity. Dále objasňuje význam značky a charakter značky jako symbolu v corporate designu. V praktické části je představena stavební skupina PSG, její postavení na trhu, popsány komunikační aktivity a provedena analýza sponzorských aktivit tohoto uskupení. Na tuto analýzu navazuje marketingový průzkum týkající se vlivu sponzoringu na vnímání značky PSG u předem definované skupiny respondentů. Prostřednictvím uskutečněného průzkumu budou potvrzeny nebo vyvráceny stanovené hypotézy a následně navržena doporučení. cs
dc.format 67, obrazové přílohy 3 s. cs
dc.format.extent 2486892 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sponzoring cs
dc.subject image cs
dc.subject značka cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject corporate design cs
dc.subject logo cs
dc.subject sportovní sponzoring cs
dc.subject hokejový klub PSG Zlín cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject hloubkové rozhovory cs
dc.subject Sponsorship en
dc.subject image en
dc.subject brand name en
dc.subject brand name awareness en
dc.subject corporate design en
dc.subject logo en
dc.subject sport sponsor-ship en
dc.subject ice-hockey club PSG Zlín en
dc.subject market research en
dc.subject depth interviews en
dc.title Vztah sponzoringu a image značky cs
dc.title.alternative The Relation between Sponsorship and Image Brand en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this Baccalaureate thesis analyses the idea of sponsorship, types of sponsorship, sport sponsorship, it specifies the communication targets of sponsorship related activities, explains the term image and the relationship between image and corporate identity. It deals with the importance of corporate brand name and its symbolical meaning in the corporate design. The practical part of this thesis presents the construction company PSG, its position on the market, its communication qualities and analyses its sponsorship activities. The analysis is followed up by a market research done with a pre-defined group of respondents on the impact of sponsorship on public image of PSG. The results of the research shall confirm or deny the presented hypotheses and further proceedings shall be suggested. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18711
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
otradovcová_2011_bp.pdf 2.371Mb PDF View/Open
otradovcová_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
otradovcová_2011_op.zip 73.38Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account