Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Špicarová, Dana
dc.date.accessioned 2012-03-11T10:39:09Z
dc.date.available 2012-03-11T10:39:09Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18030
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována problematice public relations na knižním trhu. Teoretická část se věnuje obecně problematice PR a rozebírá jednotlivé komunikační kanály, které patří do strategie public relations. Vzhledem k zaměření práce je speciální kapitola teoretické části věnována specifikům a odlišnostem public relations na knižním trhu. Rozebírá, jaký je vztah nakladatele k novinářům a ke knihkupcům, kteří jsou ? společně s autory knih ? klíčovými stakeholdery každého nakladatele z hlediska public relations komunikace. Praktická část je zaměřena na analýzu propojení dvou existujících oddělení public relations v rámci převzetí původně samostatně působící firmy a jeho začlenění do struktur existující skupiny. Jde o začlenění značky Computer Press a.s. do nakladatelského domu Albatros Media a.s Cílem práce je rozhodnout, zda přinese nové skupině větší výhody, pokud zů-stane PR strategie nakladatelství Computer Press a.s. autonomní jako dosud, nebo pokud bude zcela začleněna do PR strategie skupiny. Na základě výzkumů i strategické SWOT analýzy práce doporučuje zcela integrovat PR komunikaci Computer Press a.s. se skupinou Albatros Media a.s., aby bylo možné vybu-dovat konzistentní a komplexní strategii public relations. Zároveň ale práce navrhuje orga-nizační změny v současném pojetí PR skupiny Albatros Media a.s., které umožní více vyu-žívat synergií plynoucích ze spolupráce jednotlivých nakladatelství zaměřených na odlišné segmenty trhu v rámci nakladatelského domu Albatros Media a.s cs
dc.format 79 s. cs
dc.format.extent 3629684 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject PR cs
dc.subject Albatros cs
dc.subject Albatros Media a.s. cs
dc.subject Motto cs
dc.subject Plus cs
dc.subject CooBoo cs
dc.subject Computer Press a.s. cs
dc.subject CPress cs
dc.subject kniha cs
dc.subject knihy cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject eventy cs
dc.subject Public relations en
dc.subject PR en
dc.subject Albatros en
dc.subject Albatros Media a.s. en
dc.subject Motto en
dc.subject Plus en
dc.subject CooBoo en
dc.subject Computer Press a.s. en
dc.subject CPress en
dc.subject book en
dc.subject books en
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject events en
dc.title Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace cs
dc.title.alternative Utilisation of PR Tools in Organisational Communication Strategy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is dedicated to the broad issue of public relations in the area of the book market. The theoretical section of the work deals with the general concerns in PR and takes in to consideration the various individual communication channels that belong to the public relations strategy. Due to the specific focus of the thesis, its theoretical section con-tains a particular chapter which concentrates on the distinctive features and differences that exist in the book market?s PR. It analyzes the relationships between the publishers, press and booksellers that, together with the authors, are the key stakeholders for every publisher from the PR communication perspective. The practical section of the thesis concentrates on the analysis of the merger of two existing PR departments; one of them used to operate individually and was merged into an already existing company. Specifically, it mentions the merger of the companies Computer Press a.s. and publishing house Albatros Media a.s The goal of the thesis is to consider whether it will be more beneficial for strategies of the Computer Press a.s. to remain separated or to be included into the PR strategy of the Albatros Media a.s Based on the research and the strategic SWOT analysis, the present thesis recommends to fully integrate the PR communication of both companies in order to build a consistent and complex PR strategy. At the same time, the thesis suggests some structural changes in the current PR conception of the Albatros Media a.s These will allow for taking an advantage of the synergies which result from the cooperation of the individual publishing houses that both focus on different market segments within the framework of Albatros Media a.s en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18724
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
špicarová_2011_bp.pdf 3.461Mb PDF View/Open
špicarová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
špicarová_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account