Vizuální styl a jeho aplikace pro Střední školu cestovního ruchu Choceň

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl a jeho aplikace pro Střední školu cestovního ruchu Choceň

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Bohuslav
dc.contributor.author Hánělová, Iveta
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:09:56Z
dc.date.available 2012-03-11T11:09:56Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18078
dc.description.abstract Tato práce se zabývá vytvořením vizuální identity pro Střední školu cestovního ruchu Cho-ceň. Tedy nejenom samotnou značkou, ale především jejích aplikací. V teoretické části se nachází jak historie vývoje značek a identit, tak i současné trendy. Praktická část se již za-bývá touto problematikou u konkrétní školy. Vytváří se zde manuál jednotného vizuálního stylu, prezentační katalog a webové stránky. cs
dc.format cs
dc.format.extent 8104952 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vizuální identita cs
dc.subject logo cs
dc.subject modulární identita cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject katalog cs
dc.subject manuál jednotného vizuálního stylu cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject Corporate design en
dc.subject Visual identity en
dc.subject logo en
dc.subject Modular brand en
dc.subject web site en
dc.subject catalog en
dc.subject Corporade design manual en
dc.subject secondary school en
dc.title Vizuální styl a jeho aplikace pro Střední školu cestovního ruchu Choceň cs
dc.title.alternative Visual Identity and Its Application to the Secondary School of Tourism in Choceň en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Doležal, Jaromír
dc.date.accepted 2011-06-24
dc.description.abstract-translated This work deal with creating visual identity for Secondary School of Tourism in Choceň. So not only brand itself, but especially theirs apllications. In theoritachal part there is also history of the development of brands and identities and current trends. The practical part deals with this issues at a particular school. There is created the manuel of unified visual style, the catalog and web site for this school. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/189 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Vizuální komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Visual Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 20218
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hánělová_2011_dp.pdf 7.729Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account