Zvíře v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvíře v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Zvíře v reklamě
Author: Faitová, Jana
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Se zvířaty v reklamě se setkáváme poměrně často. Častým jevem je také využití motivu zvířat v logu produktu či firmy. Zvíře, jako každý jiný symbol, v nás vyvolává určité aso-ciace. Firmy, které se rozhodly spojit svoji značku s určitým zvířetem, měly v úmyslu pro-střednictvím tohoto symbolu sdělit něco více o vlastnostech své firmy / produktu. Teoretická část této práce se soustředí na problematiku sémiotiky, symboliky a roli corpo-rate identity v celkové marketingové strategii firem. V praktické části bych ráda formou průzkumu (dotazníkové šetření) zjistila, jak jsou jednotlivá zvířata veřejností chápána, resp. jaký význam jednotlivým zvířecím symbolům lidé připisují. Ve třetí, projektové části popisuji, jak lze postupovat při výběru vhodného zvířete do loga konkrétní firmy / produk-tu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18115
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18518


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
faitová_2011_dp.pdf 3.348Mb PDF View/Open
faitová_2011_vp.doc 116.5Kb Microsoft Word View/Open
faitová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account