Návrh reklamní kampaně pro uvedení nového výrobku firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro uvedení nového výrobku firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Maňas, Jan
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:38:37Z
dc.date.available 2012-03-11T11:38:37Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18116
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové kampaně pro nízkoenergetické modulární stavby. Analyzuje situaci na trhu modulárního bydlení, hodnotí postavení společnosti, pro kterou je tato práce zpracována, a navrhuje možné způsoby marketingové prezentace jejího nového produktu. cs
dc.format 95 cs
dc.format.extent 2499531 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová kampaň cs
dc.subject modulární výstavba cs
dc.subject nízkoenergetické bydlení cs
dc.subject marketing campaign en
dc.subject promotion en
dc.subject modular construction en
dc.subject low-energy buildings en
dc.title Návrh reklamní kampaně pro uvedení nového výrobku firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. na trh cs
dc.title.alternative The Project of Advertising Campain for the New Product of KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The present thesis deals with the theme of marketing campaign for low-energy modular buildings promotion. It analyses the current situation on the modular construction market, evaluates strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company for which the thesis was elaborated, and proposes possible ways of its new product?s marketing presentation. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 14766
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
maňas_2011_dp.pdfBlocked 2.383Mb PDF View/Open
maňas_2011_vp.zip 26.35Kb Unknown View/Open
maňas_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account