Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Novosadová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-11T12:22:12Z
dc.date.available 2012-03-11T12:22:12Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18174
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingového komunikačního plánu pro PVC podlahové krytiny společnosti Fatra, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, kdy jsou v teoretické části zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a B2B prostředí. V praktické části je představena společnost Fatra a je zde analyzováno prostředí společnosti pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu. V praktické části je také zhodnocení současného stavu marketingové komunikace společnosti. Na zá-kladě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace, který je po-droben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 106 s. cs
dc.format.extent 1472476 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject projekt marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject B2B market en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Porter?s model en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject project of marketing communication en
dc.title Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s. cs
dc.title.alternative The project of marketing communication plan of PVC floor for Fatra, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benda, Ivo
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the proposal of marketing communication project of PVC floor for Fatra, a.s. The thesis is divided into theoretical and practical part, when theoreti-cal part summarizes knowledge of marketing communication and B2B market. In practical part is introducing of the company and is analysed marketing environment by PESTE ana-lysis and Porter?s model. In practical part is also evaluation of company?s current marke-ting communication. Based on results of analyses is proposed project of marketing com-munication plan, which deals with costs, time and risks analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21278
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
novosadová_2011_dp.pdfBlocked 1.404Mb PDF View/Open
novosadová_2011_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account