Parlamentní volby 2006 - Propagační kampaň Občanské demokratické strany

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Parlamentní volby 2006 - Propagační kampaň Občanské demokratické strany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zavřelová, Veronika
dc.contributor.author Popová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:52:22Z
dc.date.available 2010-07-13T23:52:22Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1820
dc.description.abstract Bakalářská práce Parlamentní volby 2006 - Propagační kampaň Občanské demokratické strany se zabývá podrobnou charakteristikou předvolební propagační kampaně Občanských demokratů do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006. Přibližuje také definici politických stran, mediálního zákona a průběhu politických kampaní dle litery zákona. Práce podrobně představuje Občanskou demokratickou stranu a její komunikační strategii, včetně využití komunikačních prostředků a kanálů v rámci této předvolební kampaně. cs
dc.format 52 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 547216 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject politická strana cs
dc.subject parlamentní volby cs
dc.subject mediální zákon cs
dc.subject předvolební kampaň cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject politická komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject Občanská demokratická strana cs
dc.subject political party en
dc.subject Parliamentary Election en
dc.subject media rule en
dc.subject election campaign en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing research en
dc.subject political communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject The Civic Democratic Party en
dc.title Parlamentní volby 2006 - Propagační kampaň Občanské demokratické strany cs
dc.title.alternative Parliamentary Election 2006 - The advertising campaign of the Civic Democratic Party en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated Bachelor work "Parliamentary Election 2006". The advertising campaign of the Civic Democratic Party deals with detailed characteristics of the election advertising campaign of the Civic Democrats for the House of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2006. It also elucidates the definition of political parties, the media rule and the course of the political campaigns by the book of the law. This work presents the Civic Democratic Party and its communication strategy in detail including the use of communication means and channels in terms of this election campaign. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2682
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade D
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
popová_2006_bp.pdfBlocked 534.3Kb PDF View/Open
popová_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
popová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account