Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Létalová, Petra
dc.contributor.author Stoklásek, Zdeněk
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:52:51Z
dc.date.available 2010-07-13T23:52:51Z
dc.date.issued 2006-08-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1822
dc.description.abstract Práce vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingových komunikací vztahujících se k práci komunikační agentury marketingový a komunikační mix, reklama, integrované marketingové komunikace a corporate identity. Jelikož je pro fungování jakékoliv firmy, nemluvě o komunikační agentuře, nezbytně nutné dobré zázemí pro zaměstnance, větší část práce věnuji také řízení lidských zdrojů a transparentnímu systému odměňování zaměst-nanců. Ve své práci popisuji strukturu a činnosti oddělení komunikační agentury a také systém zpracování zakázky pro klienta. Na základě pracovních hypotéz ověřuji důležitost briefu. Součástí práce je manuál, který obsahuje tři části postup komunikační agentury při spolupráci s klientem, postup klienta při spolupráci s komunikační agenturou a malý slovník pojmů z oblasti marketingových komunikací. cs
dc.format 77 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1559349 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject měřitelnost reklamy cs
dc.subject integrované marketingové komunikace cs
dc.subject řízení lidských zdrojů cs
dc.subject komunikační agentura cs
dc.subject struktura komunikační agentury cs
dc.subject systém vedení cs
dc.subject odměňování cs
dc.subject spolupráce s klientem cs
dc.subject brief cs
dc.subject slovník pojmů cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject advertising measurability en
dc.subject human resource management en
dc.subject communication agency en
dc.subject communication agency structure en
dc.subject management system en
dc.subject remunerating en
dc.subject cooperation with the client en
dc.subject brief en
dc.subject glossary en
dc.title Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem cs
dc.title.alternative The instruction manual of the comunication of the client and the comunication agency en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-08-28
dc.description.abstract-translated The thesis is coming out from the theoretical information in the marketing communication area which is related to the communication agency work marketing and communication mix, advertising, integrated marketing communication and corporate identity. An essential part of any well working company, not only the communication agency, is the good background for the employees the main part of my thesis is aimed at human resource management and a transparent remunerating system. There is described the communication de-partments structure and activity. Also there is described the system of client order execution. Based on the hypotheses I do check up the brief importance. The strand of this work is a manual which contains three parts the process of the cooperation with the client, the process of the communication of the client and the communication agency and a little marketing terms glossary. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2792
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
stoklásek_2006_dp.pdf 1.487Mb PDF View/Open
stoklásek_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
stoklásek_2006_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account