Internetový marketing firmy Optys, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetový marketing firmy Optys, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kudělová, Lenka
dc.contributor.author Khýrová, Markéta
dc.date.accessioned 2012-03-11T13:11:41Z
dc.date.available 2012-03-11T13:11:41Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18251
dc.description.abstract V současné době se pravděpodobně každé marketingové oddělení ve firmách zabývá mimo jiné, rovněž internetovým marketingem. Být na Internetu je samozřejmostí pro úspěšný byznys. Nejde ale pouze o to, ?být? na Internetu, ale především být viděn. Z tohoto důvodu se budu ve své bakalářské práci zabývat především otázkou optimalizace webových stránek firmy Optys, spol. s r.o., což je záležitost, která je z časového hlediska velmi náročná, ale z finanční perspektivy velmi efektivní. Výsledky z mnou provedené analýzy a z ní vyplývající závěry a návrhy by měly firmě dopomoci k zaujetí vyšší pozice v internetových vyhledávačích a tím pádem i k větší návštěvnosti stránek ze strany reálných i potenciálních zákazníků a zvýšení objemu nákupů prostřednictvím firemního e-shopu. cs
dc.format 62 s. (74 998 znaků) cs
dc.format.extent 1006453 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject konverze cs
dc.subject PageRank cs
dc.subject SEM cs
dc.subject SEO cs
dc.subject S-Rank cs
dc.subject web cs
dc.subject conversion en
dc.subject e-shop en
dc.subject internet marketing en
dc.subject PageRank en
dc.subject SEM en
dc.subject SEO en
dc.subject S-Rank en
dc.subject web en
dc.title Internetový marketing firmy Optys, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Internet Marketing of The Optys Company Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated At the present time, probably every marketing department in companies deals with, among others, as well as internet marketing. Being on the Internet is a commonplace for a successful business. But this is not simply a matter of "being" on the Internet, but first of all to be seen. For this reason, I will in my thesis deal primarily with the issue of website optimalization of The Optys Company, Ltd., which is a matter that is very demanding in terms of time, but from a financial perspective, very effective. The results of my analysis and resulting conclusions and proposals would be helping a company to take a higher position in internet searching engines and therefore to more frequent website visit rate from the real and potential customers and increase the volume of purchases through the company e-shop. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20969
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
khýrová_2011_bp.pdf 982.8Kb PDF View/Open
khýrová_2011_vp.pdf 756.4Kb PDF View/Open
khýrová_2011_op.pdf 786.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account