Význam budování image v sociálních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam budování image v sociálních službách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Soušková, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-11T13:55:23Z
dc.date.available 2012-03-11T13:55:23Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18304
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním image a sestavením modelu pro úspěšné bu-dování, posílení a udržení image organizace, která poskytuje sociální služby osobám s mentálním postižením - Centrum denních služeb Pomněnka Šumperk. K tomuto úkolu bylo nutno shromáždit dostatek informací a dat. První teoretická část pojednává o image a jejím významu, oboru sociálních služeb a marketingovém výzkumu. Analytická část je věnována charakteristice vybrané sociální instituce, analýze stávající image a realizaci marketingového výzkumu kombinovanou formou dotazníkového šetření, osobním rozhovorem a sémantickým diferenciálem. Na základě výsledků je zpracována závěrečná projektová část, ve které jsou vyhodnoceny výsledky šetření a uvedeny návrhy na zdokonalení image. cs
dc.format 95 cs
dc.format.extent 1911960 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální služby cs
dc.subject uživatelé cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject image cs
dc.subject hodnocení kvality cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject sémantický diferenciál cs
dc.subject social services en
dc.subject users en
dc.subject company culture en
dc.subject company identity en
dc.subject image en
dc.subject quality assessment en
dc.subject marketing research en
dc.subject semantic differential en
dc.title Význam budování image v sociálních službách cs
dc.title.alternative The Importance of Building Image in Social Services en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with image research and model compilation of successful buil-ding, reinforcement and maintenance of image of the company providing social services for people with mental disabilities in Daily Center Pomněnka in Šumperk. It was necessary to collect enough pieces of information and data. First theoretical part decribe image and it's sense, social services and marketing research. Practical part is devoted to characteristic of chosen social institution, analysis of current image and realisation of marketing research which involves questionnaires, interview and semantic differential. Final project part is worked up on the basis of outcomes. Then there are analyzed results of marketing research and mentioned suggestions for improvement company image. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 18498
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
soušková_2011_dp.pdf 1.823Mb PDF View/Open
soušková_2011_vp.doc 121Kb Microsoft Word View/Open
soušková_2011_op.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account