Analýza zákazníků vybraných cestovních kanceláří prostřednictvím cestovní agentury Petra Reisen

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza zákazníků vybraných cestovních kanceláří prostřednictvím cestovní agentury Petra Reisen

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zákazníků vybraných cestovních kanceláří prostřednictvím cestovní agentury Petra Reisen
Author: Hořák, Ladislav
Advisor: Mrlinová, Monika
Abstract: Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu. Je zde charakterizována jeho historie, druhy, formy, popis trhu cestovního ruchu a cestovní ruch v rámci Evropské unie. Práce vystihuje význam cestovních kanceláří a jejich uplatnění a porovnání s cestovními agenturami, informace o marketingovém šetření a popis SWOT analýzy. V praktické části je zpracována stručná charakteristika cestovní agentury Petra Reisen. Dále jsou zde uvedeny nejdůležitější poznatky o vybraných cestovních kancelářích, jejichž klienti jsou analyzováni. Jedná se o CK Exim tours, CK Blue Style a CK Best Reisen. Základním výstupem této části je primární marketingový výzkum uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření. Získané informace jsou vyhodnoceny a zpracovány do jednoduché SWOT analýzy a poté jsou předloženy závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18364
Date: 2011-08-19
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 21331


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hořák_2011_bp.pdf 2.617Mb PDF View/Open
hořák_2011_vp.pdf 854.0Kb PDF View/Open
hořák_2011_op.pdf 792.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account