Návrh komunikačního plánu pro cestovní kancelář MISA TOUR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu pro cestovní kancelář MISA TOUR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bělíková, Jitka
dc.contributor.author Krejsa, Roman
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:44:17Z
dc.date.available 2012-03-11T14:44:17Z
dc.date.issued 2011-08-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18380
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována teorie komunikačního mixu, komunikačního plánu a analýzy okolí podniku z odborné literatury. V praktické části je nejprve popsána samotná cestovní kancelář a služby, které kancelář nabízí či zprostředkovává. Dále je práce zaměřena na současný stav komunikačních aktivit, kde je rozebrán přístup k jednotlivým součástem komunikačního mixu a dále je také sepsán návrh na zefektivnění marketingových komunikací s důrazem na nízkou cenu, kreativitu řešení a efektivitu. cs
dc.format 74 s. (109 761 znaků) cs
dc.format.extent 2098926 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject STEP analýza cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject Communication Plan Communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject STEP analysis en
dc.subject public relations en
dc.subject sales promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject personal selling en
dc.subject direct marketing en
dc.title Návrh komunikačního plánu pro cestovní kancelář MISA TOUR cs
dc.title.alternative Draft of a communication plan for travel agency MISA TOUR en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-09-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is processed theory of the communication mix, communication plan and analysis around the business literature. The practical part describes travel agency itself and services which company offers or mediates. Further is work focused on the current state of communication activities, where is divided to individual components of the communication mix and is also drafted for a streamlining of marketing communications with an emphasis on low-cost, creative solutions and efficiency. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22859
dc.date.assigned 2011-05-27
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
krejsa_2011_bp.pdf 2.001Mb PDF View/Open
krejsa_2011_vp.pdf 1.165Mb PDF View/Open
krejsa_2011_op.pdf 718.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account