Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o.
Author: Matúšová, Petra
Advisor: Novotný, František
Abstract: Cílem této bakalářské práce je získat nové klienty pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o. na základě zpracování návrhu komunikačního plánu. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. Teoretická část pojednává především o marketingové komunikaci a tvorbě komunikačního plánu. V části praktické je zpracována analýza SWOT, dále tato část obsahuje vyhodnocení současného stavu komunikačních aktivit a navržený komunikační plán se všemi náležitostmi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18402
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 21249


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
matúšová_2011_bp.pdf 1.604Mb PDF View/Open
matúšová_2011_vp.pdf 911.9Kb PDF View/Open
matúšová_2011_op.pdf 827.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account