Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drábková, Martina
dc.contributor.author Matěj, Petr
dc.date.accessioned 2012-03-11T15:28:56Z
dc.date.available 2012-03-11T15:28:56Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18448
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sponzoringových aktivit ve společnosti Pivovar ZUBR a.s. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem je na základě analýzy těchto sponzoringových aktivit a provedeného dotazníkové šetření zjistit efektivitu sponzo-ringu v tomto pivovaru. V první části je provedená literární rešerše týkající se problematiky sponzoringu. V navazující praktické části je představena společnost Pivovar ZUBR a.s., dále jsou analyzovány její sponzoringové aktivity a na základě dotazníkového šetření je navrhnuto doporučení pro řízení sponzoringových aktivit. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 2091678 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject sponzoring cs
dc.subject sponzorování událostí cs
dc.subject sponzorování vysílání cs
dc.subject sponzorský program cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject sponsorship en
dc.subject event sponsoring en
dc.subject broadcasting sponsoring en
dc.subject sponsorship programme en
dc.subject survey enquiry en
dc.title Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s. cs
dc.title.alternative Sponsorship activity analysis in the ZUBR Brewery Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátil, Jaromír
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with sponsorship activity analysis in the Zubr Brewery Inc. It is divided into two parts, an academic section and a practical one. Its goal which is based on analysis and a conducted survey is to find out the effectiveness of sponsorship activities in this company. First part consists of a literature search on sponsorship questions. Second consequential part introduces the company Zubr Brewery Inc. and analyses its sponsorship activities, it also offers sponsorship activity conducting recommendations based on the conducted survey. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22295
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
matěj_2011_bp.pdfBlocked 1.994Mb PDF View/Open
matěj_2011_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
matěj_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account