Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem

Show full item record

No preview available
Title: Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem
Author: Chmarová, Lucie
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Mobilní marketing, jako nové médium, zaujal mediální odborníky a vyvolal vysoká očekávání i při svém vstupu na trh v ČR. V průběhu času se díky praxi ukazuje, že mobilní marketing je efektivní komunikační nástroj, pokud je používán relevantně a cíleně, jak ukazují případové studie zařazené do této diplomové práce na formátu klasických reklamních SMS. Diplomová práce popisuje nabídku produktů mobilního marketingu především z pohledu portfolia u operátorů na trhu v ČR. Na základě realizovaných případových studií, dostupných dat z výzkumu a rozhovorů s odborníky jsou popsány hlavní bariéry a motivátory pro využití mobilního marketingu od inzerentů z řad malých a středních podniků. Pro identifikované bariéry jsou navržena doporučení pro jejich případnou eliminaci a popsáno jedno z možných řešení včetně rizik a příležitostí pro jeho implementaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18491
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18526


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chmarová_2011_dp.pdf 2.587Mb PDF View/Open
chmarová_2011_vp.pdf 59.90Kb PDF View/Open
chmarová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account