Psychologie a marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Psychologie a marketingové komunikace

Show full item record

Thumbnail
Title: Psychologie a marketingové komunikace
Author: Zelinka, Stanislav
ISBN: 978-80-7454-529-0
URI: http://hdl.handle.net/10563/18613
Date: 2015
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Page count: 133
Availability: Dostupné pro studenty FAI UTB


Abstrakt:

Učební text Psychologie a marketingové komunikace – obecná část a zvláštní část, poskytuje základní a nezbytný rozsah poznatků psychologických věd a marketingových komunikací. Obsahově je upraven pro snadnější studium teoretických i praktických základů psychologie a marketingových komunikací. Cílem autora bylo připravit učební text, který studentům UTB FAI ve Zlíně poskytne potřebný rozsah poznatků v předmětu Psychologie a marketingové komunikace. V učebním textu jsou uvedeny zejména základní psychologické kategorie; hlavní pozornost byla věnována pojmům, jako je obecná psychologie, psychologie osobnosti, sociální psychologie, včetně základního rozsahu poznatků marketingu, marketingových komunikací, managementu, asertivního a logického jednání.

Files in this item

Files Size Format View Description
Psychologie_a_marketingove_komunikace.pdfBlocked 1.256Mb PDF Skripta - plný text PDF
Psychologie_a_marketingove_komunikace-obsah.pdf 233.9Kb PDF View/Open Obsah skript
Text - Zelinka.docBlocked 1.060Mb Microsoft Word Zdroj

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account