Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM-CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM-CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vlčková, Ilona
dc.contributor.author Lusk, Rostislav
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:05:19Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:21Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1865
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je projekt zaměřený na vstup české firmy RIM-CZ, s.r.o. na nové trhy. V první části jsou uvedeny teoretické poklady pro marketingové plánování a tvorbu analýz, potřebných pro rozhodování o budoucím vývoji firmy. V druhé části je provedena analýza současného stavu firmy, SWOT analýza a analýza konkurence. V poslední, projektové, části je navržen marketingový plán s jednotlivými kroky, které jsou potřebné k úspěšnému vstupu na nové trhy. cs
dc.format 65 s., 8 s. příloh cs
dc.format.extent 1231948 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
dc.subject projekt cs
dc.subject export cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject project en
dc.subject export en
dc.subject marketing planing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject competitors en
dc.subject exhibition en
dc.title Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM-CZ, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project fo increasing export in relation to entering new market by company RIM-CZ, Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated Object of this thesis is to project entering new market for czech retail company RIM-CZ, Ltd. In the first part is itemized a teoretical base needed for marketing planning and analysises, useful for decision about future trends of this firm. In the next part would be made analysis of present situation of the company, SWOT analysis, and competitors analysis. In the last part is projected own marketing plan with constituent steps, how to enter new market. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3676
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade E
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
lusk_2006_dp.pdfBlocked 1.174Mb PDF View/Open
lusk_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
lusk_2006_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account