Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards

Show full item record

No preview available
Title: Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards
Author: Vasková, Sandra
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na efektivitu sociální reklamy v rámci soutěže Effie Awards, kterou každoročně pořádá organizace sdružující přední komunikační agentury Asociace komunikačních agentur. Práce vychází z obsahové analýzy jednotlivých uveřejněných kampaní, které se za roky pořádání v soutěži umístily. Posuzuje jejich účinnost, komuni-kační strategii, přínosy i další kritéria, tématicky společné reklamní kampaně mezi sebou srovnává a hodnotí i ty umístěné na nejvyšších příčkách. Vše je doplněno o názory a citace odborníků, dodatečné výzkumy, celkové zhodnocení i doporučení. Čtenář tak může získat ucelený přehled o vývoji i současné situaci v oblasti sociální reklamy pod záštitou zmíněné soutěže.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18687
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26477


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vasková_2012_dp.pdf 2.432Mb PDF View/Open
vasková_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
vasková_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account