Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Müllerová, Renata
dc.date.accessioned 2013-10-03T23:26:48Z
dc.date.available 2013-10-03T23:26:48Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18742
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro společnost Ditipo, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V první části jsou popsány teoretické poznatky v oblasti marketingové strategie, marketingového výzkumu a internetového obchodu. V praktické části je charakterizována společnosti Ditipo, a.s. a produktová řada Zábavné učení, dále je provedena marketingová situační analýza a marketingový průzkum zaměřený na identifikaci potřeb a preferencí cílové skupiny. Na základě závěrů uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou stanoveny marketingové cíle a navržena marketingová strategie vedoucí k jejich dosažení. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 130 s. (204 981 znaků) cs
dc.format.extent 1787230 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject GE matice cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject interní analýza cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject GE matrix en
dc.subject e-shop en
dc.subject internal analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing survey en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter?s five competitive forces model en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Strategy Project of the Product Line Zábavné Učení for the Firm DITIPO, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing strategy project of the product line Zábavné učení for the firm Ditipo, a.s. The thesis is devided into two parts: theoretical and practical one. Theoretical knowledge in the field of marketing strategy, marketing research and e-shop are described in the first part. The company Ditipo, a.s. and the product line Zábavné učení are characterized in the practical part, further marketing situation analysis and marketing survey aimed at identifying the needs and preferences of target group are carried out. On the basis of the conclusions of analyses and marketing survey which were carried out, marketing objectives are set and marketing strategy leading to their attainment is proposed. At the end the project is subjected to time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23961
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
müllerová_2012_dp.pdf 1.704Mb PDF View/Open
müllerová_2012_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
müllerová_2012_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account