Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu
Author: Sahaj, Martin
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tescoma, s.r.o. na internetu. Teoretická část je zaměřená na problematiku marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Práce obsahuje i kapitolu o internetu, jeho mož-nostech využití v marketingu na internetu, a marketingovou terminologii. Praktická část diplomové práce je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část obsahuje stručnou charakteristiku společnosti Tescoma, s.r.o., SWOT analýzu a analýzu marketingové komunikace. Projektová část obsahuje návrh konkrétního projektu marke-tingové komunikace na internetu, kde je na závěr kapitole provedena nákladová, časová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18835
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 23975


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sahaj_2012_dp.pdf 1.784Mb PDF View/Open
sahaj_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
sahaj_2012_op.doc 143.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account