Projekt na získávání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na získávání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav
dc.contributor.author Vykoukal, David
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:11:42Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:21Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1884
dc.description.abstract Cílem práce je navrhnout řešení problematiky získání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou zákazníka a způsoby komunikace vedoucí k jeho získání. Analytická část obsahuje, díky provedeným analýzám, zhodnocení současné situace zákazníků ve firmě. Projektová část předkládá způsoby řešení problematiky získání zákazníků pomocí telemarketingové kampaně. cs
dc.format 78 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 1895981 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
dc.subject projekt cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Impromat-Computer cs
dc.subject získávání cs
dc.subject návrh cs
dc.subject project en
dc.subject telemarketing en
dc.subject customer en
dc.subject Impromat-Computer en
dc.subject recruitment en
dc.subject scheme en
dc.title Projekt na získávání nových zákazníků pro společnost Impromat-Computer, s.r.o. cs
dc.title.alternative The project for recruitment new customers for the firm Impromat-Computer, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated The aim of the work is to solve the problem of recruitment new customers. It was made for the firm called Impromat-Computer, s.r.o. The theoretical part deals with a characterization of customers and how to communicate with them. The analytical part involves the evaluation of present situation of customers in the firm. It is on the basis of performed analysis. The project part brings new concepts to the problem solving with the help of telemarketing campaign. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3783
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vykoukal_2006_dp.pdfBlocked 1.808Mb PDF View/Open
vykoukal_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
vykoukal_2006_op.doc 40Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account