Komparace školských systémů České republiky a Slovenské republiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace školských systémů České republiky a Slovenské republiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bednář, Pavel
dc.contributor.author Cinař, Daniel
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:44:07Z
dc.date.available 2013-10-04T00:44:07Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18851
dc.description.abstract Tématem práce je komparace školských systémů České republiky a Slovenské republiky. Teoretická část se zabývá základy komparace školských systémů, vývojem komparativní pedagogiky ve světě i na našem území a přístupy, funkcemi a principy komparativní pedagogiky. V této části diplomové práce je také definován pojem komparativní pedagogika. Praktická část diplomové práce popisuje společný vývoj školského systému České republiky a Slovenské republiky a následně jsou podrobně charakterizovány oba školské systémy. V další kapitole praktické části je provedena komparace českého a slovenského školského systému a jsou zde představeny jednotlivé dílčí návrhy na úpravu českého školského systému. cs
dc.format 98 s. cs
dc.format.extent 3733684 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komparativní pedagogika cs
dc.subject školský systém České republiky cs
dc.subject školský systém Slovenské republiky cs
dc.subject comparative education en
dc.subject the Czech Republic school system en
dc.subject the Slovak Republic school system en
dc.title Komparace školských systémů České republiky a Slovenské republiky cs
dc.title.alternative Comparison of the Czech and Slovak Republic School Systems en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Králová, Kamila
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The topic of my work is to compare the Czech and Slovak Republic school systems. The theoretical part deals with the basics of the school systems comparison, the development of comparative pedagogy both in the world and in our country, and the attitudes, functions and principles of the compa-rative pedagogy. In this part of my thesis the term comparative pedagogy is defined as well. The practical part describes mutual development of the Czech and Slovak Republic school systems that are subsequently characteri-zed in detail. In the next chapter of the practical part both school systems are compared and the individual suggestions for alteration of the Czech school system are introduced. en
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/178 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 25429
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
cinař_2012_dp.pdf 3.560Mb PDF View/Open
cinař_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
cinař_2012_op.pdf 1.275Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account