Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Vláčilová, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:49:54Z
dc.date.available 2013-10-04T00:49:54Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18857
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá nalezením nového tržního segmentu společnosti Valero, s.r.o. na základě vytvoření strategického marketingového plánu. Informace a poznatky vztahující se k dané problematice uvedené v teoretické části jsou čerpány z odborné literatury. Za pomocí údajů zjištěných z využitých analýz jako je PEST analýza, matice GE a BCG, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, je vytvořen konkrétní projekt. Závěr projektové části je věnován k určení rizik a jejich eliminaci. cs
dc.format 113 s. cs
dc.format.extent 2444257 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject segment cs
dc.subject strategický marketingový plán cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject matice GE cs
dc.subject matice BCG cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject rizika cs
dc.subject segment en
dc.subject strategic marketing plan en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject GE matrix en
dc.subject BCG matrix en
dc.subject Porter's model of 5 competitive forces en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject risk en
dc.title Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s.r.o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU cs
dc.title.alternative Project about Marketing Plan of Valero, s.r.o. gains a New Segment of the Market outside of the EU Subsidy Funds en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hank, Filip
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated This master thesis is concerned with finding a new market segment of a company Valero, s.r.o. based on creation of a strategic marketing plan. Information and findings concerning the query listed in the theoretical part have been extracted from specialized literature. A concrete project has been created with the help of data ascertained from the PEST analy-sis, GE and BCG matrix, Porter's model of 5 competitive forces and SWOT analysis. The conclusion of the project part is devoted to risk assessment and its elimination. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24015
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
vláčilová_2012_dp.pdf 2.331Mb PDF View/Open
vláčilová_2012_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open
vláčilová_2012_op.pdf 438.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account