Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kotyza, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:07:21Z
dc.date.available 2013-10-04T03:07:21Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19040
dc.description.abstract Sociální sítě vstoupili do komunikačního mixu snad úplně každé firmy a nezahrnovat pre-zentaci v sociální síti je dne nevyužitý potenciál. Uživatelé internetu tráví na sítích mnoho hodin měsíčně a sdílí informace na které narazí. Autor této diplomové práce se rozhodl, že zjistí, zda jsou české firmy připravené na tvorbu obsahu vhodného pro sociální sítě a zda budou mít zájem o to být v sociálních sítích vidět. Ve vlastním projektu Nosím Vaše Triko, české adaptaci americké verze I Wear Your Shirt, nabízí Pavel Kotyza možnost vytvořit firmě multimediální obsah na míru a ten poté prezentovat v sociálních sítích. Jaký bude zájem firem o brand ambasadora, využijí dostupný video, foto a textový obsah pro další svou prezentaci v komunikaci se svou cílovou skupinou? Který obor podnikání je pro ko-munikaci na sociálních sítích nejvhodnější a přinese nejvíce reakcí a případně konverzí v zákazníka? Odpovědi poskytne tato diplomová práce mapující přípravy a první tři měsíce po spuštění projektu Nosím Vaše Triko. cs
dc.format 97 (108 819 znaků) cs
dc.format.extent 12283843 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject Flickr cs
dc.subject Nosím Vaše Triko cs
dc.subject sociální obsah cs
dc.subject video blog cs
dc.subject blogger cs
dc.subject show cs
dc.subject advertising en
dc.subject propagation en
dc.subject marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject YouTube en
dc.subject Flickr en
dc.subject Nosím Vaše Triko en
dc.subject I Wear Your Shirt en
dc.subject social media content en
dc.subject video blog en
dc.subject blogger en
dc.subject show en
dc.title Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami cs
dc.title.alternative Effective Marketing Communication with Target Groups en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated Social networks and social media entered communication mix of almost all companies and there is a missing opportunity in forgetting the social media presence. Internet users spend hours being online and shares interesting information they reach them. Author of this di-ploma essay decided to find out if Czech companies, startups and small businesses are ready for social media content creation and if they will be interested in being presented on social networks. Pavel Kotyza in his own project NosimVaseTriko.cz, which is Czech ad-aptation of I Wear Your Shirt, offers service to create multimedia content about the com-pany, their product and this content put on several social networks such as Facebook, YouTube, Flickr and own website. Will the companies be interested in hiring brand am-bassador? Will the companies use available content such as video, photos, tweets and post for communication with their target segment? Answers are available in this diploma essay and experience is based on three months period of the preparation and running Nos-imVaseTriko.cz project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26180
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
kotyza_2012_dp.pdf 11.71Mb PDF View/Open
kotyza_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
kotyza_2012_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account