Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.
Author: Poláková, Kateřina
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komu-nikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. Diplomová práce se skládá z teoretické, analy-tické a projektové části. Teoretická část stručně charakterizuje marketingovou komunikaci na trhu B2B, kde firma také převážně působí, rozdíly mezi trhem B2B a B2C, dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Analytická část se zabývá představením spo-lečnosti včetně historie, nabízeného sortimentu, SWOT analýzou a rovněž popisuje sou-časný stav využívaných nástrojů marketingové komunikace. Na základě získaných po-znatků z analýzy je v projektové části představen projekt, který je podroben časové, nákla-dové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19142
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 23970


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
poláková_2012_dp.pdf 2.783Mb PDF View/Open
poláková_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
poláková_2012_op.pdf 473.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account