Vliv sponzoringu na image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Churý, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-04T05:40:19Z
dc.date.available 2013-10-04T05:40:19Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19194
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití sponzorských nástrojů při budování a řízení značky. V teoretické části práce vymezuje pojmy podniková identita, image, značka a její hodnota, sponzoring a sportovní sponzoring. V praktické části dochází k představení značky Gambrinus, analýze její vizuální identity a sponzorských aktivit. Práce je dále doplněna řadou odborných studií vztahujících se k tématu a realizovaným dotazníkovým šetřením, které zkoumá vztah sponzorských aktivit značky Gambrinus na její vnímání a znalost mezi mladými lidmi. cs
dc.format 86 s. cs
dc.format.extent 3667048 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podniková identita cs
dc.subject image cs
dc.subject značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject sportovní sponzoring cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject image en
dc.subject branding en
dc.subject brand equity en
dc.subject sponsorship en
dc.subject sports sponsorship en
dc.title Vliv sponzoringu na image značky cs
dc.title.alternative Impact of Sponsorship on Brand Perception en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šuch, Ondřej
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on opportunities of using sponsorship activities when building or managing a brand. The theoretical part establishes conceptions such as corporate identity, image, branding, brand equity, sponsorship and sports sponsorship. The practical part of this bachelor thesis introduces the brand Gambrinus, analyzes its visual identity and sponsorship activities. Thesis is furthermore accompanied by case studies related to the topic of sponsorship and a questionnaire that investigates the relationship between sponsorship activities of the Gambrinus brand and its perception and familiarity among youthful consumers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 25984
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
churý_2012_bp.pdf 3.497Mb PDF View/Open
churý_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
churý_2012_op.doc 113Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account