Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín
Author: Pešková, Veronika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Projekt vychází jak z teoretických poznatků, které jsou v teoretické části, tak z praktických poznatků, které jsou v praktické části. Teo-retická část je zaměřená na služby, marketingový a komunikační mix, na zákazníka a mar-ketingový výzkum. Praktická část se dále člení na zhodnocení stávajícího stavu a následný projekt vycházející z analýzy současného stavu. Projekt je podrobený nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19197
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 23967


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pešková_2012_dp.pdf 2.034Mb PDF View/Open
pešková_2012_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
pešková_2012_op.pdf 338.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account