Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA
Author: Falešníková, Ludmila
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA. Cílem projektu je zlepšit procesy řízení vztahů s klienty, upevnit vztahy s klienty, jejich rodinami, popř. potencionálními klienty a zaopatřit motivaci a školení personálu. To znamená navrhnout takovou strategii řízení vztahů s klienty, která bude budovat oboustranně výhodné vztahy. V teoretické části jsou popsány pojmy z oblasti CRM, dále je zde charakterizován zákazník jako klíčový prvek CRM a zákazník jako klient v prostředí sociálních služeb a zdravotní péče. Analytická část obsahuje charakteristiku organizace HVĚZDA, je zde provedena PEST analýza, Porterův model konkurenčních sil, analýza současného stavu péče o klienty, dotazník spokojenosti a SWOT analýza. Další část tvoří návrh projektu zavádění prvků CRM do organizace HVĚZDA. Projektová část zahrnuje řešení pomocí jednotlivých akčních plánů. V závěru je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19206
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 23946


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
falešníková_2012_dp.pdf 3.801Mb PDF View/Open
falešníková_2012_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
falešníková_2012_op.pdf 414.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account