Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti
Author: Vomáčka, Daniel
Advisor: Bobák, Roman
Abstract: Cílem této diplomové práce je přiblížit problematiku marketingové komunikace soukromých zdravotnických zařízení na internetu a za pomocí benchmarkingu analyzovat marketingovou komunikaci vybraných zdravotnických zařízeních na internetu, dále analyzovat projekt z pohledu nákladů, výnosů a rizik. Na základě teoretických poznatků a z výsledků těchto analýz potom navrhnout ideální marketingovou komunikaci konkrétního zdravotnického zařízení pro zlepšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím internetových nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19214
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: C 24045


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vomáčka_2012_dp.pdf 2.120Mb PDF View/Open
vomáčka_2012_vp.pdf 647.6Kb PDF View/Open
vomáčka_2012_op.pdf 114.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account