Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Wehrenbergová, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:13:40Z
dc.date.available 2013-10-04T06:13:40Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19236
dc.description.abstract Tato práce čtenáře obeznámí s problematikou navrhování webů ve vztahu k jejich zaměření, funkci a cílové skupině. Teoretická část popisuje zásady navrhování webů, jejich formální a obsahovou stránku a dělení. Stěžejním atributem je zde použitelnost, respektive zdařilost implementace jejích principů u konkrétních e-shopů, jež je v praktické části hodnocena. Práce zkoumá vztah formy, funkce a uživatele ve vybraných českých e-shopech a vyvozuje doporučení pro jejich případný redesign, navrhování použitelného a úspěšného e shopu, nebo obecně zákaznicky orientovaného webu. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 2954198 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: internet cs
dc.subject webdesign cs
dc.subject uživatel cs
dc.subject použitelnost cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject design cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject ergonomie cs
dc.subject uživatelská přívětivost cs
dc.subject Key word: internet en
dc.subject web design en
dc.subject user en
dc.subject usability en
dc.subject e-shop en
dc.subject design en
dc.subject websites en
dc.subject ergonomics en
dc.subject user friendliness en
dc.title Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti cs
dc.title.alternative Comparison of E-shops in Terms of Web Usability en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with web design issues in relation to their specialization, function and target group. The theoretical part describes the principles of designing web sites, their for-mal and thematic content and division. The key attribute here is usability and succesful implementation of its principles regarding specific e-shop which is assessed in the practical part. The thesis examines the relationship of form, function and user in selected Czech e-shops and draws recommendations for possible redesign, designing usable and successful e-shop or general customer - oriented site. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26036
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
wehrenbergová_2012_bp.pdf 2.817Mb PDF View/Open
wehrenbergová_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
wehrenbergová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account