Interní komunikace ve zvolené firmy/organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace ve zvolené firmy/organizace

Show full item record

No preview available
Title: Interní komunikace ve zvolené firmy/organizace
Author: Janovská, Dana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce analyzuje úroveň interní komunikace, využívání nástrojů PR a povědomí o firemní kultuře ve zvolené firmě. Teoretická část se zabývá definováním komunikace jako obecného pojmu, interní komunikací, nástroji interních PR, firemní kulturou a marketingovým výzkumem. V praktické části se nachází identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika vlastního průzkumného šetření, analýza získaných dat s verifikací výzkumných otázek. Nechybí ani závěry šetření a doporučení k eliminaci slabých míst interní komunikace ve vybraném podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19264
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26058


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janovská_2012_bp.pdf 27.88Mb PDF View/Open
janovská_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
janovská_2012_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account