Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.
Author: Vyoralová, Lenka
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se společnostní MPL Trading, spol. s r.o. a následně navrhnout projekt ke zvýšení jejich spokojenosti. Práce byla rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části byly zpracovány teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků, měření spokojenosti pomocí dotazníkové metody, základech věrnostního programu, webových stránek a zavedení e-shopu. V praktické části byla stručně popsána společnost, její organizační struktura. Dále byla provedena PEST analýza, SWOT analýza a kvalitativní marketingový průzkum. Na základě výsledků byl navrhnut projekt zavedení internetového obchodu ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Účelem projektu bylo zvýšit spokojenost současných i nových zákazníků. Součástí projektové části bylo vypracování časového harmonogramu a také zhodnocení projektu z hlediska nákladů, rizika a předpokládané finanční návratnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19266
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 24016


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vyoralová_2012_dp.pdf 1.301Mb PDF View/Open
vyoralová_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
vyoralová_2012_op.pdf 88.79Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account