Ideový projekt motivačního programu firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ideový projekt motivačního programu firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikuláštík, Milan
dc.contributor.author Pavlíková, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:48:53Z
dc.date.available 2013-10-04T06:48:53Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19282
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit motivační program firmy použitelný pro podniky malé, střední i velké. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se motivace, analyzovány možné způsoby motivace, popsán proces tvorby motivačního programu firmy a důsledky nedostatečné motivace zaměstnanců. V praktické části práce jsou analyzovány motivační programy zavedené ve třech firmách různých velikostí a zpracovány výsledky dotazníku týkajícího se motivace respondentů. Závěrem je vytvoření univerzálního motivačního programu malých, středních a velkých firem a zhodnocení jeho možných rizik a přínosů. cs
dc.format 98 s. (137 582 znaků) cs
dc.format.extent 1227475 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject nehmotná motivace cs
dc.subject mzda cs
dc.subject motivační program cs
dc.subject benefity cs
dc.subject motivation en
dc.subject non-material motivation en
dc.subject wage en
dc.subject motivation program en
dc.subject benefits en
dc.title Ideový projekt motivačního programu firmy cs
dc.title.alternative Ideological Employee Motivation Scheme en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hnátek, Milan
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is to create a motivation program applicable to companies of small, medium and large size. In the theoretical part the terms connected with motivation are analyzed, possible ways of motivation are considered, the process of creating a motivation program is described and the negative impacts of insufficient motivation of employees are emphasized. The practical part analyzes three motivation programs of companies of different sizes and processes the results of a questionaire about workers'motivation. The outcome is creation of a universal motivation program for small, medium and large companies and evaluation of all its possible risks and benefits. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24006
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
pavlíková_2012_dp.pdf 1.170Mb PDF View/Open
pavlíková_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlíková_2012_op.doc 77Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account