Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha
Author: Svobodová, Simona
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretickou tvorbu marketingové strategie z obecného rámcového hlediska s porovnáním reálného a mocného působení marketingové strategie unikátní služby VIP Service Club CONTINENTAL na Letišti Praha. Marketingová strategie je funkční 3 roky a vykazuje rychlý růst profitu a tempo navyšování klient, právě díky správné implementaci strategie. Marketing je věda, která se nedá dogmaticky popsat jako matematické vzorce, je to myšlenka, kreativita, emoce, které jsou součástí každé značky nebo produktu. Vytvořit marketingovou strategii tak, aby byla pro značku efektivní je umělecký koncept, který ne vždy musí respektovat teoret ické odborné doporučení. Marketingová strategie VIP Service je ukázkou, že služba, která má vytříbenou úzkou cílovou skupinu a nízký marketingový rozpočet, může být díky taktické marketingové strategii úspěšnou a žádoucí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19316
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26099


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
svobodová_2012_bp.pdf 5.066Mb PDF View/Open
svobodová_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
svobodová_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account