Marketingové komunikace Nemocnice sv. Alžběty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Nemocnice sv. Alžběty

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace Nemocnice sv. Alžběty
Author: Jandourek, Jiří
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Cílem této práce je analýza marketingových komunikací Nemocnice sv. Alžběty v Praze a její postavení v rámci sytému poskytování zdravotní péče, zejména z pozice veřejného mínění a dobrého jména tohoto subjektu. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je souhrnem pojmů a elementárních východisek pro další části práce, zaměřených především na popis komunikačního prostředí. Praktická část je zaměřena na podrobnou analýzu, která mapuje pozici nemocnice, její vnímání laickou i odbornou veřejností a úroveň komunikace směrem ke svým cílovým skupinám. Projektová část je pak souborem návrhů a opatření, které představují komplexní návrh komunikační strategie Nemocnice sv. Alžběty v Praze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19344
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 26173


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jandourek_2012_dp.pdf 4.859Mb PDF View/Open
jandourek_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
jandourek_2012_op.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account