Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství
Author: Ballík, Matouš
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie českého a morav-ského vinařství. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje vymezení teoretických východisek marketingových komunikací a jejich nástrojů. Praktická část práce popisuje vinařství v Česku jako celek. Obsahuje základní informace k tématu. Zabývá se historickou základnou, geografickými aspekty a dalšími specifikami vinařství v Česku. Ve druhé části jsou rovněž zpracovány nezbytné analýzy a šetření, které povedou k samotnému návrhu komunikační strategie. Závěrečná, tj. projektová část práce zhodnocuje informace z předchozí části a zohledňuje její výsledky v konkrétním návrhu komunikačního mixu a celé komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19361
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26154


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ballík_2012_dp.pdf 7.785Mb PDF View/Open
ballík_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
ballík_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account