Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé

Show full item record

No preview available
Title: Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé
Author: Ploch, Ondřej
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na vývoj a následné uvedení nového produktu společnosti Vinařství Zaječí na český trh. Produkt je koncipován pro cílovou skupinu mladých, kteří s konzumací vína začínají. Teoretická část práce se zabývá především rešerší odborné literatury na téma podpory prodeje, chování spotřebitele a jeho nákupním rozhodováním, brand managementu a zavedení nového produktu na trh. Analytická část monitoruje současné komunikační aktivity společnosti, specifika prodeje vína a jeho trhu. Součástí je i vlastní výzkumné šetření cílového segmentu. Projektová část obsahuje popis nového produktu, zadání jeho výroby a plán marketingové strategie včetně finančního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19364
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26445


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ploch_2012_dp.pdf 3.351Mb PDF View/Open
ploch_2012_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
ploch_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account