Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou

Show full item record

No preview available
Title: Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou
Author: Dvořák, Jan
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá ambientními médii jako jednou z méně tradičních forem reklamy, která se vyvíjí společně s tím, jak se vyvíjí svět kolem nás. Cílem práce je najít a popsat souvislost mezi ambientními médii a kreativitou a zjistit, jestli kreativita působí rozdílně u tradičních médií a ambientních médií. Na konkrétních příkladech pak tato práce potvrdí či vyvrátí, jak kreativita a dobrý nápad dokáže ovlivnit vyznění, potažmo úspěšnost celé reklamní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19493
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26052


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dvořák_2012_bp.pdf 3.184Mb PDF View/Open
dvořák_2012_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
dvořák_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account