Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Březinová, Vendula
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:36:43Z
dc.date.available 2010-07-14T00:36:43Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1952
dc.description.abstract Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna je tématem bakalářské práce, zabývající se pojmem propagace z teoretického hlediska a poukazuje na důležitost propagování služeb ve sportovním odvětví. V teoretické části jsou popsány jednotlivé etapy tvorby reklamy, její členění a hlavní prostředky. Zmíněn je také význam propagačních prostředků coby složek marketingového mixu a především jsou zde vypsány základní skupiny propagačních prostředků, jenž jsou příkladně vysvětleny ve druhé části práce formou jejich využívání sportovním areálem Laguna. Závěrečnou kapitolou teoretické části je firemní identita, její význam a jednotlivé složky. V praktické části je uvedena prezentace sportovního areálu Laguna, jeho propagace, to, jaké propagační prostředky využívá a popsány jsou vybranýmé propagační aktivity areálu. cs
dc.format 47 s., 22 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1753112 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sport cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject propagační prostředky cs
dc.subject tištěné a tiskové propagační prostředky cs
dc.subject venkovní propagace cs
dc.subject Sport en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject direct marketing en
dc.subject public relations en
dc.subject sales promotion en
dc.subject personal selling en
dc.subject presentation en
dc.subject advertising mediums en
dc.subject outdoor advertising en
dc.title Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna cs
dc.title.alternative Presentation and promotion of sports facility Laguna en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.description.abstract-translated The topic of bachelor work is "Presentation and promotion of sports facility Laguna". I am demonstrating the idea of promotion and I am pointing out, that promoiton is important, especially in area of sport. Periods, structure and means of promotion are described in the theoretical part of my work. Final chapter is about meaning and parts of Corporate identity. I am writing about prezentation a promotion of sports facility Laguna in practical section of bachelor work. Advertising mediums used by sports facility Laguna and advertising activities are shown. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2617
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
březinová_2006_bp.pdf 1.671Mb PDF View/Open
březinová_2006_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
březinová_2006_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account