Marketingová a komunikační strategie drobných živnostníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie drobných živnostníků

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová a komunikační strategie drobných živnostníků
Author: Václavíková, Lenka
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Hlavním účelem diplomové práce je poskytnutí určitých návodů a doporučení drobným živnostníkům podnikajícím v sektoru služeb za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu. Teoretická část čtenáře seznamuje se základními pojmy, které se objevují v dalších částech práce, a umožňuje mu pochopení některých marketingových principů. V praktické části je na základě strukturovaných rozhovorů se živnostníky analyzováno a zhodnoceno portfolio jejich služeb i jednotlivé prvky marketingového mixu. Na základě analýzy jsou stanovena doporučení, jak lze některé aktivity provádět efektivněji. Podstatou projektové části je poskytnutí návodů pro strategické analýzy a následné plánování marketingových aktivit drobných živnostníků, přičemž součástí této části jsou také příklady analýz a plánování aplikované na firmu Čalouník. Veškeré návody jsou strukturovány tak, aby se jimi dokázal řídit i podnikatel bez vzdělání v oblasti marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19538
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26472


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
václavíková_2012_dp.pdf 2.011Mb PDF View/Open
václavíková_2012_vp.doc 106Kb Microsoft Word View/Open
václavíková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account