Analýza komunikace občanského sdružení ADRA s drobnými dárci na projekt ADRA ÚL

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikace občanského sdružení ADRA s drobnými dárci na projekt ADRA ÚL

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Marková, Kristýna
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:40:53Z
dc.date.available 2010-07-14T00:40:53Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1966
dc.description.abstract Práce se zabývá komunikací nestátních neziskových organizací s jejich dárci. Popisuje komunikační mix a prostředky marketingové komunikace, které používá občanské sdružení ADRA u svého fundraisingového projektu ADRA ÚL. Zkoumá obdobné projekty zaměřené na fundraising formou pravidelného finančního příspěvku u jiných nestátních neziskových organizací v ČR. Dotýká se také témat public relations a propagace. cs
dc.format 61 s., 19 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2359544 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ADRA cs
dc.subject dárce cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject ADRA en
dc.subject advertising en
dc.subject communicatin en
dc.subject communication mix en
dc.subject donors en
dc.subject non-government organization en
dc.subject public relations en
dc.title Analýza komunikace občanského sdružení ADRA s drobnými dárci na projekt ADRA ÚL cs
dc.title.alternative Communication analysis of civil association ADRA with small donors for ADRA BEEHIVE project en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-18
dc.description.abstract-translated Thesis is about communication analysis of non-government organizations with their donors. It concentrates on communication mix used by civil association ADRA in its project called ADRA BEEHIVE. The thesis describes similar fundraising projects run by other non-profit organizations in Czech Republic. There are issues concerning to public relations and advertising as well. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2488
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
marková_2006_bp.pdf 2.250Mb PDF View/Open
marková_2006_vp.pdf 201.7Kb PDF View/Open
marková_2006_op.pdf 190.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account